ratjaz

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Emma - 22 juni 2012 20:17

Hejsan!

Glad midsommar på er allihopa!

Jag och mamma har bakat jordgubbstårta och åt den nyss..

Var inte så god men alla andra tyckte det o.o

TÅÅRTAN 8D


 

*stolt* :3


Har även plockat blombucket men orka ta kort på den nu :3


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ÖNSKAR RATJA 8D

Av Emma - 22 juni 2012 11:12

Yeeey

Jag har äntligen fått reda på vad Bill Kaulitz sjunger för nåt i låten: Gegen Meinen willen (Svensk översättning - Emot min vilja )


Det handlar om Bill Och Toms föräldrar, de är skilda.. Men jag tror också Georgs föräldrar också är det o'':

Mja, här kommer översättningen:



Var är det meningen jag ska gå? /

Ni tittar inte längre på varann /

Och ni tror jag inte märket nått /

Var ska jag vara nu? /

Vad har ni tänkt ut? /

Säg det till mig, nu i mitt ansikte /

Säg varför allt här brister /

Det gör mig helt färdig /




Det är emot min vilja /

Det är emot allt vett/

Varför måste ni skiljas? /

Ändra era namn /

Vårat slut är redan här /

Och nu säger inte det framför mig /

Jag hatar er för det /

Det är emot min vilja /

Emot det

Är emot det /




Har ni redan glömt hur det en gång var? /

Har ni redan våra bilder eldat upp /

Jag spikar brädor för fönstren, förseglar min egen dörr /

Ni ska inte få se, att jag inte klarar mer /

Eran värld angår mig inte längre /

Den gör mig helt färdig /



Det är emot min vilja /

Det är emot allt vett /

Varför måste ni skiljas? /

Ändra era namn /

Vårat slut är redan här /

Och ni säger inte det framför mig /

Jag hatar er för det /

Det är emot min vilja /

Emot det /

Är emot det /


Emot det / x5



Spara era lögner /

Jag vill inte höra dem längre /

Den sista resten av kärleken /

Behöver ni inte längre lova mig /

Jag kommer inte längre störa er /

Ni gör mig helt färdig /

Emot mig vilja.../


Det är emot min vilja /

Emot allt vett /

Varför måste ni skiljas? /

Ändra era namn /

Vårat slut är redan här /

Och ni säger det inte framför mig /

Jag hatar er fär det /

Det är emot min vilja /

Emot det /

Är emot det /


Emot det / x4

...............................................




  OLD TH

Räkna med lite småfel i översättningen :3


Varse :3 //Ratja

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards