ratjaz

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Emma - 10 juni 2012 14:38

Eget tryck på tröja 8D


Nice eller? Det sår Fuck google ask me C:  

Av Emma - 10 juni 2012 11:21

Jag orkar inte höra vad ni säger mer.

Orkar inte dessa ord, så bara sätt er ner.

Förstå hur jag känner, tänker igenom min dag.

Så säg mig nästa dag om du tycker samma sak.


Vi brukade ses varje dag, vi hängde på stan.

Folk kollade snett men jag sket i vad de sa.

Jag satte mig på bussen själv hem som var självklart,

sen kom förändringen.

Det var som varje dag, djävulen säg mig,

jag berättade aldrig för nån, vad som hade hänt.

Dagarna blev ett helvete, ja dagarna blev hemska.

Sket totalt i allt, ville bara vara ensam.

Vännerna tog avstånd, förlåt om jag skrämde er.

Men jag ropade på hjälp men vem fan hjälpte mig!?

Ingen fanns, det finns ingen än idag.

Ingen vet hur jag känner när de drar med mig till stan.

Sedan kommer jag hem och jag skakar i ett hörn.

Hur känns det innuti när ni bara förstör?

Ni rasar min mur som ger så mycket kraft.

Och när ni säger att ni älskar mig ska jag säga tack.


Ett hål i min barndom, allt var ju så underbart.

Men allting som jag tappa kommer aldrig mer tillbaks.

Jag började bli sur för jag ville också vara som ni.

Men vissa blir som jag och jag behöver bara tid.

Jag bygger upp ett försvar för att kunna leva normalt.

Men sitter hemma varje dag utan resultat.

Hur ska man göra för att leva som alla andra?

Hur känns det att inte springa och bara kunna stanna?

Jag känner mig inte så sjuk men undrar, är jag frisk?

Så snabb förändrig, fan, jag hade det ju bra nyss.

Så som det ser ut idag är jag lite rädd att leva.

Rädd för att bli ledsen och inte orka mera.

Som jag sagt förut, jag styr inte mig själv.

Jag känner mig mekansik, men vem fan styr mig?

Jag börjar tappa hoppet, det kommer att blir bra.

Jag lever sista hoppet, det kanske blir bra en annan dag.


Låtskrivare: Lizen.

Stämmer 100%

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards