ratjaz

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma - 29 januari 2012 12:32

Jag vet att det är tecknat men ändå hemskt..   




Av Emma - 28 januari 2012 20:51

Hejsan!


Bästis kvällen idag blev superlyckad!

Två filmer, dampa loss, godis och ostbågar.   


Lägger nog ut någon bild i ett annat inlägg.  Har inte så mkt att säga nå mera men.. Ha en gö kväll // Ratja   

Av Emma - 27 januari 2012 21:57

 Godkväll allihöpa!!!


 Har varit och ätit på hotellet. Tillsammans med Johanna och Roger och mami och papi.

Åt två pannkakor och en marräng swich  (stavning) , den var jätte stor och god .  


Och nu film och godis? Ja tack!


Men imorgon ska nog jag och Ebba ha vårat 2 års kalas. Vi har alltså varit bästisar i 2 år. (Egentligen ska vi ha den 4 Augusti men vi orkade inte vänta, Haha!)

Pyamas, godis, pizza, popcorn, ostbågar, film, o.s.v..    


Äh, ska nog göra nåt annat nuh, än att blogga asså.


Ha de gött och en underbar Fredag! // Ratja (Emma)


Av Emma - 14 januari 2012 10:45

Godmorgon!

Förlåt för att jag inte typ.. har skrivit på.. hela veckan   

Nejmen.. Vaknade typ klockan 8 så.. jag har inget att blogga om för jag har inte gjort så mycket idag. Ska kanske vara med Ebba ett tag................


Men igår så åkte jag skridskor med Ebba på ishallen. FYFAAAAN VAD ONT MIT HUVUD GJORDE!     Hjälmen satt för hårt. Men annars så var det väl okej..


Men.. Ha're gött! // Emma   

Av Emma - 7 januari 2012 10:42

Godmorgon alla människor där ute!   

Jag typ lovade att lägga ut bilder på min jul 2011. Så jag gör väl det!   


 


 


 


 


 


AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA     Dör. 

Av Emma - 6 januari 2012 23:14

Haha... Förra bloggen. cpvarning.bloggplatsen.se   Hela designen pajade    


Jaja. Det är ju inte hela världen. Annars så .. Hm..

Idag har vi sett en ny film och ätit ostbågar! Haft ostbågar ätar tävling med min hund Mille. Han älskar ost och ostbågar! Haha!   

Filmen var okej. Men orkade inte se hela. Men vi (jag) åt pepparkakshus då! Yes!   


Tror det var typ allt. Bloggat färdigt för idag.. Eller nåt.. Ska nog lägga ut bilder på Julen hos storasysters Johanna och hennes pojkvän Roger.


Men guuuuuuuuuuud! SÅ SÖÖÖÖT! Och katten har en liten mustach! Nej gud. Jag döör! SÅ CUTE!   

 


Haha. Naaaww.. Jaja. Kommer nog inte blogga nå mer så jag säger bara Godnatt!   

Tidigare månad - Senare månad

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Skapa flashcards