ratjaz

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 30 oktober 2012 07:41

Är det snö hos er? :D

För det är typ 2 till 3 dm här c:


igår C:


 Så var det en clown på skolan :C.. Han var.. knäpp.. och läskig. Han höll på att flörta med Emma o Ida tror jag det var xD

Och han tvingade mig att trolla fram en ost och alla skämtade om det sen...

Aja. Clowner är läskiga hursomhelst :C

 

Av Emma - 27 oktober 2012 23:13

1: Få bara 2 fel på NO provet

2: Rida en häst :(

3: Inte sitta vid sims 3/datorn en hel dag! 

4: Vara med på gympan varje dag i 2 veckor (D:)

5:  Se Dark shadows 4 gånger i rad

6: Få ny hårfärg

7: Lägga mig klockan 9 tre gånger

8: Bara lyssna på Tokio Hotel musik en hel dag!

 

 

Av Emma - 27 oktober 2012 22:48

Här är en titt på mitt hus c:

Vårat hur är inte riktigt färdig-byggt. Min gammelfarmors pappa byggde det och nu håller vi på att göra om det c:


 

Trappan


 

Ett hörn av mitt rum x3 Och ja, jag gillar godsedjur <3, de är så mjuka och söta :D


 


Hallen på övervåningen.


 

Mammas och pappas rum. (De ska bygga om detta rum sist)


 

Riktiga hallen.


 

Köket.. Är inte riktigt sig självt x'o


 

Vardagsrummet (med pappas ben c: )


 

''Data''rummet.. Med en söt mamma :33

Av Emma - 27 oktober 2012 22:33

GLAD HALLOWEEN! :D

Ebba är inte hemma idag så vi ska gå imorn istället x3

Hoppas bara att godiset är kvar...

Orkar inte söndag imorgon    Hatar söndagar D:  Menmen.. Ni ska få se hur köket ser ut på halloween nuuu :D


 

Matbordet :3


 

Spindelnät i taket (Lägg märke till spindlarna)


 


 

Spindelnäääät   


Yaoo ;3  Förlåt för dålig kvalité, mobiiilen x_o

...

Av Emma - 26 oktober 2012 07:12

Har tänkt på en sak.. Att jag ska göra 8 grejer innan jul :D. Typ som att gå upp för världens högsta berg :3 Fast det  ska jag inte göra x3

Jag får bara göra en sådanhär sak varannan dag :D (stavning) 



 Få bara 2 fel på NO provet

 2 Rida en häst :(

 3 Inte sitta vid the sims 3/datorn en hel dag!

 4 Vara med på gympan varje dag i 2 veckor. (D:)

 5 Se Dark Shadows 4 gånger i rad.

 6 Få ny hårfärg

 7 Lägga mig klockan 9 tre gånger

 8 Bara lyssna på Tokio Hotel musik en hel dag

 


Sååå, det var det :3

Av Emma - 25 oktober 2012 19:35

Heeeiii :3

Idag var jag på skytte för första gången för att prova. Men jag tänkte att jag ska dit på söndag tror jag det var igen c:

Var där i en timme men det känder som en kvart *-*


 



Yaay, normalviktig :3

 



Oh, förresten så snöade det jättemycket hemma här idag :D


Av Emma - 22 oktober 2012 20:43

MALUNG PÅ TV - 5:AN :D

Av Emma - 20 oktober 2012 11:27

GRATTIS I EFTERSKOTT PAPPA :D

Synd bara att du var tvungen att åka bort en hel dag igår pågrund av nån jobb-grej D:

Aja, men grattis iaf! :3


 

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Skapa flashcards