ratjaz

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 31 juli 2012 14:07

Nea ska flytta till Södertälje om 3 veckor.

Det var du ett förjävligt flyttande...

;_;

Av Emma - 30 juli 2012 14:21

Om du dör Ebba, då dör jag med dig.

Om du flyttar Ebba, då flyttar jag med dig.

Om du stannar Ebba, då stannar jag med dig.

Forever<3 


Av Emma - 30 juli 2012 14:18

Ebba säger att hon KANSKE ska flytta till Uddevalla.

Hennes mamma skrev någonting på fb som hade nåt med det o göra som jag glömt.

Nu växer det fanomej tankar.

Ska Ebba flytta? 


fan fan Fan Fan FAN FAN FAAAAAAAAAAAAAAAAN

..

Av Emma - 30 juli 2012 10:30

I förrgår (stavning?) :


Vi (jag, mamma och pappa) var i husvagnen i skogen i en dag..

Fastän (stavning?) det blixtrade och oskade :/


Igår:

Jag läste ut boken ''I taket lyser stjärnorna'' och såg sedan på filmen..

filmen kommer aldrig bli lika bra som boken D:

Ebba kom ändå hem igår.. ÄÄÄNTLIGEN FYFAN VAD JAG SAKNAT DIG MIN LILLA SERIEFIGUR!   

Vi gick runt kvarteret och upptäckte en lekpark.. det stog en ica-vagn där så vi lånade den och

Ebba stjusade runt mig i vagnen och jag skjusade runt henne :D

Ja, runt själva lekparken då :3


Nu:

Jag har fått reda på att jag faktiskt KAN få rosa lugg 8D


YAAAYYYY :3

Av Emma - 27 juli 2012 17:35

Halloj!


Har hört från ''We can't live without Tokio Hotel'' sidan på facebook att Bill (sångaren från Tokio hotel) håller på med en grej.. o::


 

''Tom: Bill getting ready...''

Bild från fb-sidan, uppladdades (stavning?) för 4 timmar sedan.

 

 

''Tom: There you go...''

Uppladdades (stavning?) också för 4 timmar sedan o::

Vettafan var Bill håller på med nu.. o.o

Folk har kommenterat iaf antingen en ny Tattoo eller en navel piercing o.o


Bill, sluta förstöra din kropp så mke -.-''

Jag är rädd om dig! :O


Vi får väl se senare vad som blir >_>



Av Emma - 27 juli 2012 16:45

Nu ska jag och pappa bada för första gången i nya poolen! :D

Det är iskallt vatten.. som i en sjö.. Men jaja :3

Av Emma - 27 juli 2012 09:55

Ja, Emma!

Ut o jogga med dig nu! :D

Av Emma - 26 juli 2012 18:29

Jag börjar med att säga att JAG SAKNAR DIG EBBA </3

Hoppas du har det bäst i Uddevalla <3


Förlåt att jag inte skrivit nåt, har inte haft lust.

Menmen för nån timme sen var jag ute och gick och märkte egentligen hur fint stället är där vi bor (när man väl tittar noga egentligen) 

Meeeen jaj :3


Jag är överlycklig.. för.. att.. kameran.. FUNGERAR OOO:::

Ska vara överförsiktig från och med nu! :D

Nu är det hursomhelst nästan ända fina och varma dagen i sommar.. ska försöka inte slarva bort den.. hoppas det fortsätter såhär innan vi börjar skolan om tre veckor! :3


Och nästa fredag ska mamma och jag till frisören och jag ska kanske få knallrosa lugg ^w^

Ja.. om våran frisör har rosa toning då.. :3


Hejdå! :D //Ratja

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards