ratjaz

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 30 april 2012 20:14

Ibland längtar man tillbaka..






Av Emma - 30 april 2012 09:42

Heeeeeeeeeisan!

Har ni sett att jag har fixat en ny design?   

Utan att den blir helt äcklig som i andra bloggen! Helt stört.. :S

Nemen igår fyllde mormor ååår! 80 år! Hih!   

Men jag känner att blogga som en jävla Kissie.. alltså.. bara blogga vad man själv gjort är ju ganska långtråkigt.

Tips vad jag kan blogga förutom mitt liv?

Jaja, skitsamma.


När vi kom upp till stugan har jag varit helt ''ta kort''-galen..

Men det blev rätt fina bilder. ^w^



Och William Spetz har lagt upp en ny video! Han gjorde det igår kväll. Det blev ett bra slut på min dag ;3

Omg vill ha hans autograf -_-


Jaja, här bjuder jag på lite lillabloggen videos!   


Fluffis! HAHAHAH garvar varje gång! :'3



William.. Springer du med armen? HAHA bästa lillabloggen citat! 8D


Denhär julkalendern borde funnits istället för dendär jävla tjuvanas jul :c


Vi säs! :3 //Ratja patja latja nånting :3



Av Emma - 27 april 2012 20:36

Hejsan!

Sittier i bilen och vi åker fortfarande.

Vi har varit och handlat, ätit och så.

Stackars Mimmi (min katt). Hon mår iiinge bra ;c


Bilder jag tog nyss:

 

Regnade nyss


 

Jag är död. x_X




Bilder som jag tog imorse:

 

Utanför mitt hem


 


My jordskälla! :D



Jaja, vi är nog framme nu så hejdååååååååå! 8D //Ratja

Av Emma - 27 april 2012 11:45

Hejj!

Vi ska snart åka upp till Jämtland nu.

Hoppas en trevlig färd i bilen i 5/8 timmar i en bil utan kräkningar ^w^


Jag är på topp för att träffa mors mor och far


 

Av Emma - 26 april 2012 14:23

Hejsan Hoppsan Fallerallela! :D


Jag ville bara berätta att jag kommer inte uppdatera så mycket i veckan. Det finns nästan ingen internet där i vår stuga. Okei?


Hej så länge ^w^ //Ratja

Av Emma - 25 april 2012 19:16

Hej!

På fredag morgon/torstag kväll ska jag, mamma och pappa till jämtland (Bispgården) för att hälsa på mormor och morfar, morbröder, kusiner och så. ^^

Hejdå Dalarna och hej Jämtland!

Men iaf..

Känner mig inte typ.. hur ska man säga.. ''välkommen'' i skolan. Några killar och tjejerna hoppade hopprep. Jag stog och lutade ryggen mot pingishus-väggen.

Ja, som vanligt, inte bryr dig, ingen tittar ens på mig. Efter en stund kunde ingen veva. Ja, dååååå finns jag! Då frågade Abbe: Ey du kan du veva?

Jag sa ju nej. Liksom, gör det själv!? Och att ingen jävla människa lyssnar på mig.. Känner mig som en såndär liter fjortis som springer bakom en såkallad vän.


Liksom.. såhär känner jag då:


 


Och vill göra såhär:


 

Och när jag säger det jag säger typ 50 gånger. Då säger de: va, vad sa du? Berätta

Nej, jag ska inte berätta då. De hade sin chans att lyssna.


Nu när jag blir såhär deppig så sitter jag och lyssnar på denna underbara låt:




Oh, helvete. Finns det bara EN som förstår mig? Ja.. Som jag umgås med i verkligheten.

De andra som förstår mig har jag aldrig träffat. Alltså.. Från habbo.se. Habbo som tar över dig liv.. x_X

Därför sluta jag typ..


Jaja, hejdå! //Ratja

Av Emma - 23 april 2012 09:31

ICA SÖKER STATISTER!

SKA FAN HELT KLART ANSÖKA MIG O_O!!!


Gå bara in på facebook.com/ICA    Okej? Så kan du ansöka hur lätt som helst.. Tror jag.. xD

Av Emma - 23 april 2012 08:49

Helluh!

Det är april och det snöar ute!? ;_;

Omg, trodde våren var på väg nu.  


Gjorde intet inlägg igår för jag hade varken tid eller lust. Borta från skolan också.

Igår var jag med Nea, vi hoppade studsmatta och vi krockade i varandra och min tand blev lösare. v_V

Men orkar inte skriva. :c


Hejdå! // Ratja 

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Skapa flashcards