ratjaz

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Emma - 1 juni 2012 22:42

Egentligen suger jag på att rita bl.a sälvporträtt och porträtt på andra människor...

Men dehär blev ju faktiskt snygga! >:D


 

Hittar faktiskt inte så stora fel i den.. :3


   

Inte liiika nöjd, tycker det är svårare att rita Bill :o

Näsan blev hursomhelst för storMAHAHHA Minns när Ebba råkade säga Boll ist för Bill

''Jag äskar dig Boll''

HAHAHAHHA vi asgarvade i typ.. 10 min XD    

Av Emma - 1 juni 2012 21:29

Nu ska jag anstränga mig för att göra en fin, bra teckning på Tom Kaulitz  

Kvittar hur lång tid det tar, ska försöka göra den vacker D: 

Av Emma - 1 juni 2012 21:08

Som ni nog märkt ÄLSKAR jag att fota natur.. :D


 



Hand = Inte natur.. Men var tvungen ^w^


 

Tog många svart-vita bilder eftersom jag kände mig ganska grå idag o:


 

SEPIA!!!!! :D




   


 


 

Väldig suddig, men sparade den för den var ganksa cool i mina ögon >:D


 


 


  Foton från igår när jag och mamma åkte till  

  Ica! :3


 

Sååå :3

                   

Hoppas ni tyckte om det! //Ratja   

Av Emma - 1 juni 2012 17:38

Om en vecka har Malungs skolbarn sommarlov  

Nu är det 1 Juni och min katt Mimmi fyller 4 :D

GRATTIS MIMMI!


Nuså ska jag ändå ut och fota sommarbilder.. Eller försöka <:3


DU BETALADE DIN NÄSA NÄR INGEN TITTA    

HAHAHAH Garvar fortfarande  

Vella, du vet vad jag menar ;D


Ha det bäst! //Ratja    

-.-

Av Emma - 1 juni 2012 17:28

Bahaha..

Idag fick klassen ta med sig godis till skolan.. Och se på film.

Typ 5 stycken tog med film, vi röstade, det blev Emmas film.

Vi såg typ till halva filmen innan vår lärare avbröt den, hon tyckte den var olämplig för att det var så mke snusk i den ._.


Filmen hette Date Movie:

 

För er som värkar intresserade av filmen, gå och hyr den/köp den/se den på datorn vettja! ;3


Sen fick vi välja en annan film, en polis film.. Vilket jag inte ville se men den var okej.

Sedan fick vår lärare veta att det var blod lite längre fram i filmen :)

Vilket var bra att hon avbröt, jag gillar inte blod.. Inte när det blir överdrivet <:()

Kommer inte ihåg vad filmen hette.. ._.


Så sedan fick vi se VÄRLDENS TRÅKIGASTE FILM som jag har tsm med vår parallellklass 4B..

Legenden från Djupet hette den.. x-o Handlar om en pojke och ett sjöodjur. ..


 


Och när 4B kom så fick vi ju inte äta nå mer godis >:c

De mesta i klassen blev sura, särskilt en del av killarna tror jag..


._.

Jaa.. Inte så lyckat då? O:

//Ratja

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards