ratjaz

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Emma - 21 juni 2012 22:26

Här kommer lite spökliga bilder på Ebba som jag tagit >:D


  

Fot  C:

 

Spökligt.. Svart vitt :3


 

Spöke i fönstret O:


Nå? Vad tycker ni? :D

//Ratja


Av Emma - 21 juni 2012 22:11

JAG FICK EN FIIIIISK!

Ebba fick också en.. Min var mycket blodigare en hennes o''''':

Jag döpte min till Nolf den andre Bert :'3

Ebba döpte sin till Emma först, sen till Bert den tredje Larsson, sedan till The Bloody (samma namn som vårat band) :D

Nu ska pappa rensa den c:

Ebbas fick jätte mke dödsryckningar O:

Här är min firre 8D


 

Jag petade på den!!!!!!!!! :3 *stolt*

Heidå //Ratja 8D

Av Emma - 21 juni 2012 13:58

WOW!! Kollade statistiken och det är 91 personer som har kollat mig blogg på en månad! 8'''D

Kanske lite för en del men för mig är det mke.. Trodde det skulle vara typ 20 eller nåt :3

Reckord! 8'D


Och jag och Ebba, Johanna och Roger (Jag, min bästis, storasyster och hennes pojkvän) ska fiskkkkkaaaa 8D

Nu är det hursomhelst asaballa varmt <33 :*

Så då får man väl passa på att fiska lite?

HAHA, slår vad om att Ebba eller Roger får upp flest fiskar <:3


 


Men vad tycker ni om den nya headern? *w*

Fin eller?

Förra så såg jag ut som en missbrukare för.. solen lyste på mig när far tog kort :c


Jaja, snart ska pappa skjusa mig till Johanna och Rogers hus så hejjjjdåååå :3 //Ratja

Av Emma - 21 juni 2012 13:21

Gjorde ett videoinlägg (ska man ens kalla det videoinlägg) igår för jag hade tråkigt D:



HAHAHA D': //Ratja

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards