ratjaz

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 30 november 2012 20:35

Imorgon är det ju som sagt 1 December.

Och jag har tänkt göra ungefär såhär:


Varje dag fram till julafton ska jag avslöja lite om mig själv. Som vilken bild jag tagit jag tycker är finast eller vad jag tycker om facebook osv..

Sååå


1 Dec - Vilken teckning jag gjort som jag tycker bäst om

2 Dec - Vad jag tycker om facebook

3 Dec - Mitt drömjobb

4 Dec - Mina 3 favorit-kläder

5 Dec - 10 saker ni inte visste om mig

6 Dec - Några som får mig att le.

7 Dec - Min favoritaffär.

8 Dec - En låt jag har gråtit över.

9 Dec - En film jag gråtit över.

10 Dec - En bild på 2 personer jag älskar.

11 Dec - 5 saker jag gillar med mig själv.

12 Dec - En/två bild(er) från 2011

13 Dec - Mina djur och vilka djur jag vill ha.

14 Dec - Någon jag saknar

15 Dec - Bild på mitt rum

16 Dec - Min outfit idag.

17 Dec- Allt Tokio Hotel-baserat jag har.

18 Dec - Ett objekt som ger mig tröst

19 Dec - Ett kort på mitt hus

20 Dec - Ett bra minne från 2012

21 Dec - Varför jag startade blogg

22 Dec - Favorit-spel

23 Dec - Favorit-skådis

24 Dec/Julafton - Vad jag fick i present!


Räkna med att jag kommer glömma detta några gånger haha    Men ska skärpa mig iallafall.

Förresten så såg jag och mamma 2 rådjur jättenära vårat hus nyss. Så söta!

Och jag funderar på att byta blogg till typ WordPress.. Fast jag vet inte. Har haft denna blogg så länge. Och om jag bestämmer mig för WordPress så måste jag först fatta hur man använder det haha   

Av Emma - 30 november 2012 11:52

Imorgon är det you Lördag och första december!

Jag är så exalterad! Jag vet inte varför. Kanske för julkalenden (ja, jag kollar. Bara om den är bra så..) eller så är det pepparkaksdegen eller så är det att Filip Winther ska göra en egen julkalender på hans kanal FilipWintherTV.. Men det mesta jag är exalterad över är nog för att man kommer närmare o närmare julen hehe.   


Idag och igår var jag iallafall borta från skolan eftersom jag har världens magknip   

Tobias kommer med mattebok snart så.. då får man plugga på en fredagskväll.. SUPERKUL! Mm. :_:

Nu så ska jag skriva klart min läxa om länder från Island till typ Frankrike. Hehe :(


 


Förlåt alla icke-TH-fans som fick dras med denna bild,heh   

Av Emma - 26 november 2012 05:15

Har ni tänkt på att på Lördag är det ju 1 December!?   

Jag kom på det precis igår.. Jag kommer aldrig hinna att göra klart allt.. Som presenten till mamma på slöjden. (håller som sagt på med pappas present nu) Haha, men nej så ska man väl inte tänka..


Det var väääldigt svårt att somna inatt, somnade nog inte förren klockan ver 1 eller 2 heh     Och så vaknar man klockan 4.. Men det som är bra är att jag kanske, förhoppningsvis, somnar fortare idag  :D


Nu tog mitt skrivande stopp, så då bjuder jag på en liten bild jag kan få mig att degla :3   


 


  

Av Emma - 25 november 2012 18:27

Jaha, då har man en ny kusin, Nilas cx

Av Emma - 24 november 2012 16:18

Idioter säger jag bara -_-

Av Emma - 23 november 2012 15:11

Min önskelista 2012 c:


 

Jag vet, jag vet, det är mycket och mer jag vill ha men jag kommer ändå aldrig och ALDRIG få allt jag önskar mig, hah x3

Men man kan ju hoppas  ;w;

Av Emma - 22 november 2012 15:50

Har ni tänkt på att snart är det ju advent!? O.O

Förlåt för dålig uppdatering men det händer verkligen INGENTING på dagarna nu när jag varit sjuk i en vecka.. Förutom då att Tobias har skickat hem Hundratusenmiljader läxor hem hit och att skolfotot har kommit, heh x_x

Och en sak till, att jag och Ebba gör typ inget mer :oo

Tobias berättade att hon förut satt och glodde på TV:n i 2 dar.. och det låter inte som henne. Hon e säkert ledsen för dedär med flytten o så.. Men jag vet inte ;_;


Av Emma - 17 november 2012 19:28

Hallöh!

Igår gick jag och blev förkyld.. precis då maskeraden var. Men har inte varit särskilt intresserad av maskeraden ändå så whatever. x3


Aja, här kommer en bild som är 100% sann! :D


 

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Skapa flashcards