ratjaz

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Emma - 2 juni 2012 18:01

Du kan säga att jag ska sluta älska Tokio Hotel.

Du kan säga att jag ska hata Tokio Hotel.

Du kan säga att jag ska skjuta sångaren och strypa gitarristen.

Du kan säga att jag ska dränka basisten och stoppa in massa tabletter i trummisens mun.

Du kan säga att jag ska gilla Justin Bieber bättre en Tokio Hotel.

Du kan säga att jag ska riva sönder min flagga med tokio hotel på.

Du kan säga att jag ska klippa sönder postern med sångaren och gitarristen på.

Du kan säga att jag ska hellre slå sönder datorn än att lyssna på Tokio Hotels musik.

Du kan säga att jag aldrig ska lyssna på Tokio Hotels musik mer.

Du kan säga att jag ska sluta lära mig tyska för att TH kommer därifrån.


Du kan säga allt detdär.

Men vad du än säger,

så kommer jag aldrig sluta älska Tokio hotel

Så försök inte


//Ratja


 

TH forever   

Av Emma - 2 juni 2012 17:06

Hemma igen, tänkte visa er vilka kläder jag köpt till sommarn >:D


As skön jacka från Cubus


En t-shirts Linne från Lindex tror jag.. o:


Jeans från H&M :D


Jacka från H&M C: Ska nog ha den på skolavslutningen om det blir kallt


en t-shirt där det står OMG på framsidan och LOL på baksidan C: Från KappAhl 


En orange tröja med dödskallar som säger: YEAH och New. Färgen ser helt cp ut men det var blixten från kameran som gjorde det ._.  Från KappAhl


     

Min skolavslutnings klännind! :D Fin elr? :3 Från KappAhl.


Mwihi CC: Herrå //Ratja 

Av Emma - 2 juni 2012 10:09

Idag bär det av till Mora för att köpa nånting till skolavslutningen >:D

O kanske lite mer till sommaren :3


Herrå! C8 //Ratja

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards