ratjaz

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emma - 16 januari 2013 21:16

Nej, snart så tar jag kvällen. Läsa klart mangan i några minuter och sen släcker man hihi   

Imorgon är det skola och vi ska lämna in engelska-läxan. Hoppas jag har förstått rätt i hur man skulle göra  


 

Åt nyss semla, MUMS!  

Av Emma - 16 januari 2013 14:26

Detta är för er som fangirlar Tokio Hotel. BILL SKA FÅ EN NY TATUERING!   

Såg det på Bills officiella sida på facebook. Till bilden skrev han i beskrivningen: "Ouch....... getting a new tattoo!" (Bilden kom upp för en timme sedan)

Det är lite roligt att se vad det blir, men jag blir lite ledsen också för jag vill inte att han ska förstöra sin fina kropp    Han sa förut (har jag hört) att han kanske ska göra en sleeve. OM han gör det så kommer han ju förstöra sin fina freiheit 89 tatuering   

 

   Bilden   

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards