ratjaz

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Emma - 8 januari 2013 16:00

Jag har som sagt en förkärlek för Harry Potter, och jag har velat rita jätte länge.. Så jag bestämde mig för att rita Harry Potter    


 



Av Emma - 8 januari 2013 07:30

Idag börjar skolan.... och jag har typ panik för att jag inte gjort något på jullovet! Det finns INGENTING att göra i en liten by som denna. Ska försöka komma på några saker man kan göra.

1. Äta sig fet på cafét.

2. Gå till biblioteket (Lånade manga böcker där igår   )

3. Gå på bio en gång om året.

4. Gå till bokhandeln.

5. Gå till ICA och handla..

6. Gå till skoaffären med fula skor.

Det var allt jag kom på.. Eheh.. Så det finns inte mycket här... 

Iallafall så var jag ner till bokhandeln igår och fick nya pennor! Yaay!    Alla mina pennor har försvunnit! Det är jättekonstigt, för jag har ju dem i ett fodral. Fast de dyker väl upp snart, och om de inte gör det är det bara att jag går och köper nya, eftersom det kostar inte så mycket. Bara 13 kronor   . Idag ska Ebbsan följa med mig hem och vi ska spela sims (ehehe). 


Asså jag kan inte sluta kolla på denna bild, den är så SÖT AHFUWIEWHRWIU


 

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards