ratjaz

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Emma - 26 maj 2012 23:08

Jag har försökt att hitta vägen, har ju försökt med dess metoder
Men ingenting vill ju funka, säg mig gud, vart är solen
Kan inte se, nej, jag blir bländad av ett mörker
Som för mig är ett bevis på att livet är rätt kört men
Jag försöker, varje dag, men det är få gånger jag hört
Att jag är en stark person. Jag känner mig bara skör
Jag går sönder för minsta lilla, tusen bitar runt omkring mig
Paniken är nära så jag blunder och springer
Springer bort för att inte möta verkligheten
För varje gång jag öppnar ögonen så vill jag inte se den
Hur ska jag ta hand om andra när jag inte tar hand om mig själv
Säg mig vart fan är den guden när man behöver han som mest
Jag finner inga ord för att beskriva den känslan
Bara tomhet, som en oändlig längtan
Efter lugnet, när all smärta har dött ut
Men jag har en känsla i magen att detta aldrig får ett slut

Kämpa på för imorgon är en annan dag

Kämpa på för imorgon kan allting va bra

Kämpa på för dig egen skull

Känn ingen ångest det förtjänar inte jag

Jag saknar att må bra

De e så ja vill att allt ska va


Jag fick en ställd diagnos, har blivit dömt livet ut
Medicin som inte funkar, och en ångest utan slut
Läkare på läkare, terapeut på terapeut 
Gnäll inte på mig för ingen jävel är perfekt!
Jag försöker hela tiden även fast det inte syns
Och jag håller fast vid min önskan att göra nåt bra av mitt liv
För kanske kommer den dagen då jag står på mina ben
Och kan säga till världen att jag klarade det!
Eller så kommer de dagarna då jag ligger i sängen
Med tårarna som rinner och en ångest som bränner
Paniken som skriker och jag försöker att andas
Men får ingen luft, hela kroppen förlamas
Tänk om ni visste, om ni bara för en dag fick se
Allt jag gått igenom och allting som jag överlevt
Ibland så orkar man inte men jag måste leva kvar
Får inte sluta att tänka, imorgon kanske blir en bra dag


Låtskrivare: Lizen. Stämmer in till 100%..

Av Emma - 26 maj 2012 22:24

 

Jag: Ett.. Två.. Tre!

Ebba: HOWPP!


  

Jag: ''Klick''

Ebba: Vad gör du?

Jag: ''visar''

Ebba: Du måste spara den >:D


E

Ebba: TA KORT PÅ DENDÄR ÄCKLIGA BÄCKEN!

Emma: Uuush.. Varför?

Ebba: För den är så äcklig D:


   


 







     



   



 ALLA BILDER ÄR TAGNA AV MIG: Emma ''Ratja'' Lindqvist <:D

Av Emma - 26 maj 2012 20:29

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA


''Jag älskar honom men jag är inte bög för det <:()'' HAHAHAHAHAHAHAH GUUUD HAN ÄR JU ROLIGARE ÄN ANAGINA XD  LMAO

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards