ratjaz

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Emma - 7 maj 2012 17:46

Jag har bestämt mig!

Jag ska skaffa såhär mke magmuskler ungefär:


Fast liite mer :3


Och så ska jag gå ner i vikt.. Liksom.. 48? Känner mig tjock.. Men ska försöka gå ner till 40/41.. Men iof.. Vikt är bara siffror ju. Men ändå..

Ska sluta äta godis så ofta. ;_;


Ialafall så trivs jag inte i skolan. Inte någon av tjejerna. Ialafall inte Emma, Ida och Zozan. Killarna är på oss hela tiden. Till.exempel idag så kallade antingen Dadir/Hannes Zozan för turk..

Och tur att jag inte var där i Fredags.. Zozan berättade att Daniel hade slagit krokben på henne så hon fick ett stort sår.. Jag har inte tänkt på detta förut med killarna i klassen faktiskt mobbar oss tjejer.

Det har gått sen i typ 1:an och det blir nästan värre för varje år...

Ja.. Känns så detta år ialafall.¨

Men ialafall så är det ju sommarlov om 5 veckor sen går vi i feman ett år sen högstadiet..

Då kanske vi slipper en tredjedel av killarna..

Men wtf.. I don't care, i say fuck you and smile..

Hursomhelst så hade vi bad.. Tja.. sådär.. Och på Onsdag ska vi ha origentering.. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Haha.. Roligt idag då. Jag blev utelåst när jag kom hem.. Hittade inte nyckeln. Men då var den i jack-fickan och jag kände den inte... Så jag var ute i en timme.. Hade inte pengar på mobilen så.. x_X

Herrå! //Ratja

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards