ratjaz

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Emma - 24 maj 2012 10:19

Hej!

Jag har inte bloggat för jag hade inte lust.

I Onsdags så var det min BÄSTA DAG NÅGONSIN. Jag var med Ebba hela dagen, det var asaballa varmt ute 

På kvällen så var vi på någon dans-show där Emma, Ida, Zozan och Emelie var med.

Det kom en giraff    


Igår var klassen på sportfältet och hade gympa. Jag och några killar från klassen hittade knark!  

Men osäker om det var det ._. Vet inte hur det ser ut..

Men då var det också stekhett!

När jag kom hem frågade jag mamma om jag fick bada på gården. Tog några minuters tjating men det var värt det  

Men jag fick ringa pappa. Sedan ringde jag Ebba. Det gick för båda men vi fick vänta till pappa kom hem. Han slutade klockan fyra och mamma åkte på jobbet nästan precis vi var hemma.


Så jag och Ebba väntade jätte länge. När pappa kom hem så var det ju för kallt! Sen började det regna..


Så nu ska jag fråga mamma om det går idag... 


Ha det gött och njut av värmen ni som har det! // Ratja 


.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards