ratjaz

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Emma - 7 april 2012 17:46

Hemma från Sälen.  

Jag har sett Markoolio och Mojje livs levande! Ville inte se Loreen så vi åktte hem då

Synd att jag glömde kameran.  

Men jag köpte en lila pyamas. Översättning: Men jag köpte en lila onepiece.  

Sitter jusst nu o äter jordgubbs glass. Mwihi..

Ne.. Men jag har inget att blogga om.  


Vi ses iaf! :3 //Ratja    

Av Emma - 7 april 2012 12:17

Hej!

Jag har hittat en jätte bra sida där man kan köpa bl.a goth möbler, goth kläder, ja.. svart alltså.

Länken: http://www.gothicshop.se  


Varsågod!   


Av Emma - 7 april 2012 11:23

Hejsan!

Jag vaknade nyss och idag ska jag, mamma och pappa till Sälen för att se Markoolio, Loreen (Buu) och MOJJE! 

Vill ha Markoolios autograf för då går jag runt i skolan och bara: Hähähä jag har Markoolios autograf det har inte duuuuuu mähähähähhä. Nä, jag är inte sån.  


Hur jag drömde i natt: Det var min födelsedag och Emma, Zozan och Ida sjöng om mig för hela klassen. När jag kom hem så var Ebba på mitt rum. När jag gick in i mitt rum skrämde hon mig på skoj och vi började göra saker (Sluta misstolka  ) När jag gick ner i köket var det VÄÄÄRLDENS största tårta. Riktig bröllops trårta i olika färger. Och det var as-mycket bakelser. Och presenterna var dubbelt så stor som presenterna i Jultomtens verkstad.  

Men så väckte mamma mig.   


Jaja.   Hejdå, ha en bra Lördag! //Ratja      

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards