ratjaz

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Emma - 6 april 2012 19:29

Hejsan!


Jag och mamma var ute och åkte runt min lilla hemstad (hem-by snarare?) nyss.  

Tanden och käken har nog snart slutat värka. Jag är så lycklig för det!  

Sitter och diggar Mystery - Dead By April. Jag åt även en glass men den försvann.    Får inte upp min Fanta exotic. Måste be om hjälp


*liten stund senare*


Sådärja. Mamma är alltid hjälpsam.  

Oooch jag har fått reda på att Ebbas mamma och pappa (Pinnen och Gun) GIFTE DIG IGÅR!

GRATTIS TILL ER!  


Och jag, Emma, Zozan och Ida hade tänkt att typ på Måndag ska vi sova över hos mig, Zozan bjuder på pizza eftersom hennes pappa äger pizzerian ''Tre Vänner''. Och Emma kan fixa så vi kan bowla. Bowlingen ligger inte så långt ifrån där jag bor.  

Ida då? Hon betalar godis! MOHAHAHAH. Ne skoja bara.  

Hm.. Hoppas det  blir av då.  


Och jag fick även frågor via mejlen igår så här har du som ställde frågorna svaren!  :::::::


'


Sådärja. :D


Hejdå alla awesome personer där ute i Sverige! :3 //Ratja    

Av Emma - 6 april 2012 13:35

Hej!


Jag låg i mammas och pappas säng för några minuter den och grät. Det gjorde så JÄÄÄÄÄÄVLA ont i min tand + käke. Och man brukar ju inte göra det om man snart är elva och det som gör ont bara kommer?

Ni skulle bara veta.  

Och mamma sa om vi skulle åka till tandläkaren i Mora. Menmen.. Det vill jag inte.. Inte nu.  

Vi märkte också att jag har bitit av halva tanden. Den som gjorde ont alltså.

Jag döör..


Men sen tog jag en alvedon och tror ni det hjälpte? (Det hjälper ju också mot tandverk)

Nja.. Inte så mycket.

Men nu sitter jag framför datan och kollar på roliga klipp från youtube så jag får tänka på nått annat.

Men förr eller senare måste jag laga tanden. Kanske t.o.m ta en spruta.. RÄÄÄÄDDD   gråter



Hejdå!   //Ratja   

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards