ratjaz

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emma - 7 december 2012 14:58

Hej!
Jag är inte glad. För jag har en jävla ful dum elak tandvärk     ASSÅ FATTA HUR ONT DET GÖÖÖÖÖR    Jag dör snart, och jag skojar inte. Alvedonen (eller hur man stavar det) hjälper inte ett skit.. Jag vill dra ut tanden, för det är tanden som jag ska dra ut som gör ont. Men jag ska vänta i en hel månad till. Innan dess kommer jag vara död ändå, så. Eheh   

Nejmen nu ska jag gå till köket och ta en alvedon och få se om det går över..


 

(Dålig bild, I know..)

Av Emma - 7 december 2012 14:50

 

7 December - Mina favoritaffärer


Domhära affärerna jag älskar är kläder som man inte hittar på typ H&M o så (oftast, heh)... Menmen det är toppentoppen för dig med stilen, Emo, Goth, Kawaii   


1:a Plats


 

KAWAIIDESIGN!!! :DD   

kawaiidesign.se     


 

rockzone

rockzone.se


Mwahaah bästa affärerna ever ;D


.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards