ratjaz

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Emma - 1 december 2012 21:26

Jag och mamma har bakat 72-75 kanelbullar, haha!

Nu får vi äta tills vi spyr, hehe. 


Det är många utanför bloggen som frågat om jag håller på med en ny bok, eftersom jag sagt lite att jag håller på med ett projekt. Så jag skriver det här så alla får veta. Det kanske är bäst? Men ja, jag gör en ny bok med tror inte jag kommer hålla på mer efter 5:e kapitlet haha.. Men jag har kommit till 3:e kapitlet iallafall hehe.

Den är iallafall ganska så bättre än förra jag försökte göra... Tror jag iallafall. Mamma sa att den var ganska så rolig och bra. Men ja.. Man vet ju aldrig när Mamma kan ljuga. Lol   



Av Emma - 1 december 2012 09:25

 


1 Dec - Vilken teckning jag gjort som jag tycker bäst om.


Det måste nog vara min teckning på Kissie. Det är en väldigt dålig bild eftersom jag tog den med mobilen. Men det får duga.   


 


 

Det tog ungerfär kanske 2 timmar att göra klart den. 

På engelska-lektionen skulle vi skriva om våra hobbyer, och jag valde min hobby att rita. Så jag visade upp denna och alla ba:

Wooow....      Hih   

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Chatta! C:

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards