ratjaz

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 1 november 2012 19:02

Asså jag orkar inte att hon/han är så jääääävvvlllaaaa duktig!

Önskar jag också kan teckna så vackert någon dag <3


Av Emma - 1 november 2012 15:25

Asså November redan!?

Herregud, hänger inte med. 2012 bara flyger förbi.. Känns som att jag slösar bort min barndom -_-

Men.. EN MÅNAD TILL JUL!?

Hur ska jag hinna att glra klart presenterna till mor och far på slöjden innan jul!?

Presenterna till Ebba vet jag redan, så de ska jag skicka efter. Johanna vet jag inte, inte Roger eller Tobias heller :C

Men då ska jag försöka fixa till dem tre.. :/

Men. Vi kommer närmare tiden då Ebba ska flytta. ASSÅ JAG FATTAR INTE ATT DET KOMMER KÄNNAS SOM ATT EBBA ÄR DÖD FAST ÄNDÅ INTE :(

Kommer säkert inbilda (stavning) mig att detta bara var en dröm eller att jag kommer se Ebba överallt i början. Menaja.. Om jag bara har turen att hitta någon som henne senare i livet blir jag glad men ändå.. Jag och Ebba kommer ändå ha kontakt, vi har ju samma bror och syster c:

Snön är fortfarande kvar <3 YAAAAYYYY :D    Hejdåå c:


.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards