ratjaz

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 15 november 2012 16:40

SERIÖST!??

 

Frågestund! Vad skriker jag SERIÖST för?

 

a) Ingen i min skola gillar Tokio Hotel

b) Min tandläkare var sjuk igår

c) Alla hyenor (stavning??) är utrotade

 

DING DING DING! Svaret var... B! 

Så ja, min tandläkare var sjuk igår så vi måste få en annan tid -.-

Meeen på lördag ska jag vara med på skytte-tävling i Ludvika så idag ska jag träna!! :D

Så adjöss! C:

(och förresten så har jag 410 i sparpengar!! >:D Kamera, här kommer jag! )

HEJ

Av Emma - 13 november 2012 16:35

HEJ! :3

Okej, jag ska till Falun imorn för en till tand-utdragning. Hoppas bara det blir av denhär gången, förra gången blev min tandläkare sjuk o-o

Men jag missar idrotten imorn mohahaha >:D  Jo, och att det ska komma en ny kille till klassen nu också, han heter typ Ali/Alli någonting c: 


Adjoss!

Av Emma - 11 november 2012 13:36

Grattis alla pappor på farsdag (stavning?) ;3

Pappa fick skumgummi-tomtar och 2 trisslotter av mig och mamma :D


Jo, jag håller också på att göra en bok, är inte nöjd men aja

:333

Av Emma - 10 november 2012 16:10

Jag är inte världens bästa the sims 3 husbyggare, men här är mitt hus som jag lever och bor i i The Sims 3 :3


__________________________________________________________________________________________________

Utomhus

 

 

__________________________________________________________________________________________________


__________________________________________________________________________________________________

Första hallen och riktiga hallen.


  

  

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Toaletterna (stavning?) Nedervåningen, Övervåningen.


 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Köket


 

 

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

      TV-rummet 


 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

''Kontoret''


 

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Hallen på övervåningen


 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Mitt rum


 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Mor & Far's sovrum 


 

__________________________________________________________________________________________________




Av Emma - 9 november 2012 07:07

Kom fram en sådanhär bild fast på Niall Horan (xD) så jag kopierade och gjorde om lite ;3


 

:D

Av Emma - 7 november 2012 19:29

Göra klar engelska läxan

 


Okej, imorn är det NO-prov, ''Vi I Femman'', Engelska läxan in.. osv..x-x

Har möblerat om i mitt rum förresten!    Undra hur jag tänker när jag vaknar imorgon o-o  Håhåhåhå, om jag har tur (och om KawaiiDesign svarar på mitt meddelande) så kommer jag kaaanske få lika rött hår som en brandbil! Bara man inte behöver bleka hela håret..    Snart är det jul och jag har kommit på 2 saker jag ska ge till Johanna! Vi håller på med akvarell på bilden nu. Jag målade av ett äpple och jag missförstod lite.. Jag trodde man skulle rita av äpplet med blyertspenna och sedan ta ett till papper och måla av med akvarell... x.x   Men hursomhelst så blev det jätte fint.. (Några utav killarna applåderade när min bild kom fram ;_; ) så då får jag ge Johanna två stycken tavlor! :D

Jag ska skicka hit Tokio Hotel saker och PetShop's till Ebba i julklapp. Jag vet att hon vill ha det. Mamma och Pappas presenter på slöjden går dåligt.. Men aja. 

Tobias har förresten börjat jobba på skolan i 3:an!    Alla har sett honom förutom jag, haha ;_;

Alla säger att han har lila hår men han har VINRÖTT! O.O


Mjaja, adjöss! 


Av Emma - 4 november 2012 21:30

 '' ALLA är perfekta <3 '' 

 

                  Citat från: Tora Pleje och många andra :D

Av Emma - 1 november 2012 20:59

Är inget Kissie-fan men..

Tycks?

Jag vet att näsan och munnen blev konstiga men detta är ändå en av de finaste jag gjort. :/

Lovar att den ändå ser bättre ut i verkligheten.. Tog fotot med mobilen :c


 

 

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Chatta! C:

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards