ratjaz

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Emma - 12 juli 2012 18:05

Men ojojoj vilken tur man har :D

När det var 1 mil kvar till mora så fick vi reda på att tandläkarens son var sjuk.

Så ingen utdragning nu >:D

Men hursomhelst.

Jag vill ha spelet Amnesia och skrämmas från vettet :D

Här kommer 2 roliga amnesia videor:



Av Emma - 12 juli 2012 04:53

Godmorron

Nu ska jag ner i köket och äta.. Får inte äta tills klockan 7 på kvällen så.. o:

Ska ju dra ut två tänder..

WÄÄÄ   

Döda mig D:


Tänderna gör ju inte ens ont ju, och de säger att de ska dra ut dem för de är inte till nån nytta!

Blindtarmen är inte till nån nytta och den tar man ju inte bort!

Jo.. ibland.. men skitsamma x3


Men ialafall, kan nån snälling döda mig nu och väcka mig när mardrömmen är över! x_o

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards