ratjaz

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Emma - 16 mars 2012 21:44

Jag har sprayat mitt hår blått nyss. Det blev rätt snyggt. När jag och mamma ska till frisören ska hon fråga om jag kan färga mitt hår lite blått. Som det jag ha på bilden. En del utav luggen.



Ser ni? Sådär fast jag har det typ helatiden.  


Andra sidan som jag sprayade.


Rätt snyggt fasktiskt.  


Mina skor dessutom

    



Snyggt när man har olika färger.  


Nejmen nu ska jag dra. Ha det bra! // Harry Potter. (Ne skoja bara. ^^)

Av Emma - 16 mars 2012 17:51

Var du än letar.. Om du ser varje människa som lever här på jorden. Kommer du ändå ALDRIG hitta en vackrare människa än denna kille:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              


Han är fan helt underbar♥ 



Kärlek till Tom Kaulitz  








Av Emma - 16 mars 2012 17:35

Såhär är det när man vill blogga men har inget att skriva om.


 


 


'








Varsågod Ebba! Du får börja dräggla. Haha! ;)        

Av Emma - 16 mars 2012 17:25

Nu så är det fredag! As gött! Jag känner verkligen att jag jobbat extra i plugget denhär veckan.   

Jag var nyss ute och köpte 2 par nya skor och gottis till kvällen. Jag hyrde även en film. ''Upp'' var det. Hih  


Dagens outfit!  



   


Och nuuu har jag inget mer att skriva!

Förutoooom...

Puss o kram o ha en underbar fredag! ;) // Ratja


.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards