ratjaz

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Emma - 27 februari 2012 19:12

Snart är våren här och det är fortfarande jätte mycket snö där ute. Kan inte solen komma och smälta bort det nu när det snart är Mars?  


Några bilder jag tog när jag var ute och gick i Lördags.


   


   

Av Emma - 27 februari 2012 19:02

Har inte ätit något riktigt idag..


Frukost 12:00  -  Kladdkaka och Chokladboll.


Middag? 18:43  - Fredagens pizza.


Snart: Munk.


Asså usch. Vilken mat vah?    Bara skräp. Men jaja.. Hah.. Nej men jag hade bara tråkigt osså gjorde jag detta. Meningslöst inlägg? Jaa..


Äh. Hoppas ni haft bättre ''mat'' en vad jag har haft! //Ratja 


Av Emma - 27 februari 2012 12:12

Från och med idag vet man vad smärta är.

Hur livet kan vara, och man tror man är så f*cking kär.

Man får kniven i hjärtat av nån man älskar och bryr sig om.

Man är trasig, och hjärtat skriker kom.

Från och med denna stund, hör man själen skrika.

Man mår dåligt och hjärtat måste lida.

Du värkar inte bry dig ett ensaste dugg.

Vi som stog så nära, men så fick man ett knivhugg.

Rätt in i själen, hjärtat och allt. Tiden den står still och vinden blåser kallt.

Från och med ikväll kan jag inte le. Från och med inatt måste jag börja be.

Du var så söt, du var så snäll. Men efter en sekund så får man en smäll.

Men du ska veta att du fortfarande är min bästa vän, Och jag vill inte bli påmind om allt som har hänt.


Dikt skriven av:  Ratja.

Av Emma - 27 februari 2012 11:22

Asså.. Det har varit svårt att blogga på senaste tiden. Men nu är jag här, pigg och glad för nya inlägg. 

Det har gått ungefär en vecka sen jag fick min Tokio Hotel flagga. Nu ska jag visa upp en bild av den  


 

Snygg  vah?  




Nu har man även fått Sportov! YIHOO!!! Imorn ska jag åka längdskidor med pappa.  



Men nu får ni ha det så gött!// Ratja   

.


You don't speak swedish? :3

Presentation


Hej!
Jag kallas Ratja men heter egentligen Emma. Jag är född -01 och bloggar om allt från mark till måne. Jag älskar japan, Tokio Hotel och att rita, så ni kommer ta del av det. Men ni kommer även få följa min resa i livet. Läs! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

.

Kontakta mig

 

Instargram

 

Omröstning

Vad vill du att jag skulle kunna skriva mer om?
 Dagens outfit
 Din vardag
 Smink/Hår
 Musik
 20 dagars (eller annat liknande)
 Frågestund
 Tokio Hotel
 Japan
 Små noveller (eller annat liknande)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Chatta! C:

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Stora men söta bloggar

Statistik, mina vänner

.

Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards